luni, 31 martie 2014

Rama quilling

 M-am decis. Rama ramane la mine. Eram indecisa legat de soarta acestesteia. Este adevarat ca imi este greu sa ma despart de lucrarile mele, chiar si atunci cand le vand pe bani frumosi, dar acesta este un caz special. Este, fara doar si poate, lucrarea la care tin cel mai mult asa ca m-am intrebuintat: am cautat cui, am gaurit un perete si am facut rost de o fotografie, cam vai de capul ei ce-i drept (mi-am dat seama ca nu am foarte multe). Si ca sa fie tabloul perfect, imprimanta nu mai are tus suficient iar dintr-o coala A4 nu reusesc sa decupez un cerc cu diametru suficient de mare. Asadar, pana reusesc sa merg la un atelier foto care sa-mi poata printa o fotografie pe masura ramei foto, va supun atentiei rezultatul de astazi.

Obs! Nicio fotografie nu surprinde culorile reale ale ramei foto. Atat poate aparatul meu foto :(





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu