joi, 13 martie 2014

Quilling box - Cutie quilling

Cutiile quilling realizate in acest mod sunt (aparent) simplu de realizat. E nevoie de hartie (sau carton) pe care o rulam urmand sa lipim piesele obtinute modeland forma pe care o dorim. Adevarul este ca pentru o cutie, nu foarte mare, e nevoie de foarte mult timp pentru a repeta, parca la infinit, acelasi pas: rularea fasiei de hartie/carton. Ar mai fi de facut cateva observatii ce ar putea sa va fie folositoare si pe care le gasiti mai jos.

Am realizat, cu ceva vreme in urma, un tutorial pentru o cutie asemanatoare. Pasii sunt aceasi. Vizionare placuta aici

Am folosit fasii de carton 0.5/50 cm. Daca intentionati sa realizati cutii mai mari (aceasta incape in palma) va recomand sa folositi fasii de latime ceva mai mare (1cm- 1,5cm) sau riscati sa iesiti la pensie ruland hartie.


Asa arata fasiile rulate. Folosesc unealta quilling pentru inceput iar apoi rulez intre degete (mie imi e mai comod asa dar nu ezitati sa folositi acul quilling daca va este mai usor)


Eu obisnuiesc sa printez forma de care am nevoie, intotdeauna in dimensiuni diferite, dupa care probez daca piesele se incadreaza perfect sau nu. Observati ca cele doua inimi de sus nu sunt potrivite. Puteti sa aveti probleme si in urmatoarea situatie: daca lucrati in doua culori iar cartonul nu are aceasi grosime, dupa ce rulati, ve-ti obtine piese cu diametru diferit (atentie!!! chiar daca diferenta este foarte mica, cu cat este mai mare cutia, cu atat ve-ti avea o diferenta tot mai mare de la o piesa la alta).




Decupez doua inimioare (carton): una pentru partea de jos a cutiei si una pentru capac. Daca realizati o cutie mare ar fi bine sa cautati un carton mai gros pentru aceasta etapa.



 Eu mi-am dorit o cutie mica, o cutie care sa fie folosita ca si ambalaj (unul ceva mai special si care sa nu fie aruncat) pentru o bijuterie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu